НУШ

 НУШ- НОВИЙ ЗМІСТ ОСВІТИ

Презентація

https://docs.google.com/presentation/d/1o1EToRs4akPVO452qGrNj9OgwAwjz2Jd/edit?usp=sharing&ouid=117860041208393574818&rtpof=true&sd=true

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/metodichni-rekomendaciyi-dlya-vchiteliv-pochatkovoyi-shkoli

Рекомендації щодо оцінювання учнів 1-го класу НУШ

https://osvita.ua/school/nus/69894/

Методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання у 5-6 класах НУШ

http://barna-consult.com/wp-content/uploads/2022/06/Metodychni-rekomendatsiyi-MON-Ukrayiny-shhodo-otsinyuvannya-u-5-6-klasah-NUSH.pdf

Громадсько-активна школа — якісна освіта й успішна громада

Питання забезпечення якості освіти представлені в циклі онлайн-курсів «30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина», розробленому на виконання Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа». До створення навчальних матеріалів долучилася Державна служба якості освіти України як партнер Європейського центру імені Вергеланда (Королівство Норвегія) в межах реалізації меморандуму про співпрацю.

Школа, яка є громадсько активною, у своїй діяльності передбачає розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, однієї з цілей якої є створення єдиної з місцевою громадою спільноти, здатної до співпраці та взаємної підтримки. Завдяки цьому циклу онлайн-курсів учителі, директори шкіл та їхні заступники, представники громад, учні й батьки зможуть знайти спільні точки дотику для практичної реалізації концепції Нової української школи з акцентом на розвиток громадянських компетентностей учнів, розбудову якісного, безпечного і комфортного освітнього середовища.

Цикл містить чотири курси:

·         «Стартуємо до успішної школи»;

·         «Секрети успішних директора та директорки школи»;

·         «Успішне вчителювання — прості рецепти на щодень»;

·         «Школа та громада для дитини».

У навчальну програму включено теми розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, створення безпечного шкільного середовища, змін у педагогічній діяльності відповідно до критеріїв оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти (зокрема щодо компетентнісного навчання та формувального оцінювання).

Успішне проходження курсів зараховується як підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Довідково:

Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» реалізується Європейським центром ім. Вергеланда та Міністерством освіти і науки України і фінансується Міністерством закордонних справ Норвегії.

Немає коментарів:

Дописати коментар