Звіт директора


Звіт керівника  ОЗ  «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області" за 2021-2022 н.р.


Протокол звітування керівника перед педагогічним колективом та громадськістю
https://docs.google.com/document/d/1RNvBR2jwd2t7NrAEWG9VsOn98EagHq35/edit?usp=sharing&ouid=117860041208393574818&rtpof=true&sd=true

Презентація звіту керівника за 2021-2022 н.р.




ОЗ  «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської  

 

 


ЗВІТ

керівника закладу перед громадськістю про діяльність закладу освіти в 2020/2021 навчальному році

 

 

 

с.Крукеничі

10. 06. 2021


ВСТУП

 

У відповідності до функціональних обов’язків та на підставі Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178 (далі - Положення про порядок звітування), керуючись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, Статутом школи та чинними нормативно – правовими документами в галузі освіти представляю Вашій увазі звіт про діяльність керівника закладу  про підсумки роботи колективу протягом останнього року.

В своєму звіті я намагатимуся охопити основні напрямки своєї діяльності, звернути увагу на створення в закладі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти.

ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» є комунальною власністю Мостиської міської ради Львської області.

Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти.

Освітня стратегія освіти школи спрямована на забезпечення умов функціонування і розвитку загальної середньої освіти, створення сучасного освітнього середовища, підвищення якості освітніх послуг, орієнтованих на учня, з урахуванням демографічної ситуації відповідно до вимог суспільства,  громади.

Загальна інформація про школу

Інформаційна карта.

Заклад засновано:  1955 році.

Юридична адреса школи:     Львівська область , Яворівський район, с.Крукеничі, вул..шкільна, 67

Чинний Статут закладу затверджено рішенням VIІІ сесії Мостиської міської ради Львівської області 30 від 23.12.2020

Мова навчання: має статус україномовної

Структура школи: - заклад загальної середньої освіти І ступеня, що забезпечує початкову освіту.

 - заклад загальної середньої освіти II ступеня, що забезпечує базову середню освіту.

 - заклад загальної середньої освіти Ш ступеня, що забезпечує профільну середню освіту.

 Навчання завершило 235 учнів .

Зарахування учнів до школи здійснюється згідно з положенням про зарахування, відрахування за наказом керівника на підставі особистої заяви (для неповнолітніх – заяви батьків або осіб, які їх замінюють), свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім першокласників).

Всього працівників – 56

у т.ч. педагогічних –  35

в т.ч обслуговуючого персоналу -21 .

Персональний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у  закладі

Як керівник протягом звітного періоду я у своїй діяльності керувалася Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками керівника закладу, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

В 2020/2021 н.р. до керівного складу закладу входили:

Панчишин Г.Й. керівник закладу;

Курант О.Р.– заступник  з навчальної-виховної роботи;

Макар Л.Я.– заступник  з виховної роботи;

Заступники керівника виконували свою роботу відповідно до посадових обов’язків, затверджених керівником закладу, якими регулювалася їх безпосередня управлінська діяльність.

На посаді директора 38 років. Маю честь керувати творчим, працездатним учительським колективом – надійними, досвідченими, сумлінними працівниками. Всі вони – різні за віком, досвідом, темпераментом, ставленням до школи та дітей потребують уваги, підтримки і допомоги, контролю й визнання своїх педагогічних здобутків.

Основна мета моєї діяльності, як керівника, у 2020/2021 н.р.:

·      Забезпечення комфортних та безпечних умов для навчання та праці в школі.

·      Вдосконалення освітнього процесу та підвищення його ефективності.

·      Забезпечення реалізації прав громадян на здобуття якісної освіти в умовах школи І-ІІІ ступенів;

Як керівник я орієнтуюся на головну, кінцеву мету навчання й виховання школярів; прагну обирати найоптимальніший шлях для вирішення проблем навчання й виховання учнів.

Одним з моїх функціональних обов’язків є управління навчальним закладом, а саме:

- організація заходів щодо початку і закінчення навчального року;

-               комплектація класів, призначення класних керівників, керівників гуртків, завідуючих кабінетами;

-    розподіл педагогічного навантаження;

-   затвердження розкладів уроків, гурткових занять та контрольних робіт;

-    організація планування навчально-виховної роботи школи;

-    використання методів навчання, які активізують пізнавальну діяльність учнів;

-    організація і проведення ДПА;

-    методична робота;

-                             створення творчих груп, упровадження в практику роботи досягнень психолого- педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.

-   соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.

В 2020/2021 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу, упровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей здобувачів освіти, роботу по впровадженню профільного навчання та освітньої реформи в рамках нової української школи (НУШ).

Здійснюючи управління закладом , я прагну до спрощення управлінських функцій, частину з яких делегую заступникам директора.

Впроваджую передові форми й методи організації навчально-виховного процесу, орієнтую вчителів на підвищення їх наукового, професійного та методичного рівнів, а щоб орієнтувати інших, треба самій постійно самоудосконалюватись, розвиватись.

Керівництво, здійснення якісного та ефективного внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, робочим навчальним, місячним та тижневим планами.

 

Мережа та контингент учнів

У 2020/2021 року в школі навчалося 235 учнів.

Організація освітнього процесу

Структура закладу в 2020/2021  навчальному році незмінна:

-              початкова освіта (1-4 класи);

-                   базова загальна середня освіта (5-9 класи) – це основна школа, істотним аспектом якої була завершеність формування ключових компетентностей, продовження допрофільної підготовки;

-                   повна загальна середня освіта (10-11 класи), мета якої – забезпечення реалізації учнями індивідуальних освітніх  маршрутів.

Упродовж кількох років одним із основних напрямів роботи педагогічного колективу школи є створення умов для виявлення та розвитку здібностей кожної дитини в умовах упровадження профільного навчання.

Колектив школи

Школа складний механізм. Її функціонування та розвиток забезпечують кваліфіковані  кадри, якими директор має не стільки керувати, скільки вміло вести їх за собою і надихати на творчість

Колектив школи є організмом, у якому функціонують представники різних вікових категорій:

молодь сподівається, бореться;

середній вік випробовує, досліджує й направляє; поважний вік перевіряє й критикує.

Наш педагогічний колектив школи унікальне поєднання молодості, досвіду, мудрості.

У 2020/2021 навчальному році навчально-виховний процес у школі забезпечували 35 педагогів та 21 обслуговуючого персоналу .

 

Кадрове забезпечення

У 2020/2021 навчальному році штатними працівниками заклад був забезпечений на 98%.

З 35 основних працівників розподіл за категоріями і педагогічними званнями:

·                 Вища 12

·                 Перша – 15

·                 Друга – 7

·                 Спеціаліст 1

·                 Старший учитель 6

 

Атестація педпрацівників

Значну стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих вчителів у практику навчання та виховання учнів.

Робота з атестації педагогічних працівників навчального закладу була організована відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Протягом навчального року згідно з річним планом роботи школи, наказом від 19.10.2020 61«Про атестацію педагогічних працівників» було організовано та проведено атестацію 6 педагогічних працівників з метою виявлення їх рівня кваліфікації, педагогічного професіоналізму, вивчення відповідності займаній посаді.

За результатами атестації:

Атестовано на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії:

 «спеціаліст І категорії» - 2

«спеціаліст вищої категорії» -2

Присвоєно кваліфікаційну категорію:

«спеціаліст ІІ категорії» -1

Присвоєно кваліфікаційну категорію:

«спеціаліст вищої категорії» -1

На відповідність раніше присвоєного педагогічного звання:

«старший учитель» - 1

Присвоєного педагогічного звання:

«старший учитель» - 2

Підвищення кваліфікації

Педагогічний колектив школи постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності. Згідно з річним планом роботи школи підвищили свій професійний рівень та пройшли курсову підготовку у ЛОІППО 11 вчителів з таких напрямів: початкові класи -2 ,  хімія- 1, географія- 1, , інформатика -1, фізична культура -1,історія -1, математика -2, учитель-логопед- 1, українська мова – 1. Протягом березня – червня  проходили загальні спецкурси 6 вчителів.

Вчителі предметними також проходили онлайн-курси на платформі «Прометеус», «На урок», «Всеосвіта».

Всі педагоги, які були заявлені для проходження курсової перепідготовки, її пройшли.

         У міжкурсовий період в режимі он-лайн опрацьовували питання інноваційної методики та педагогіки, нормативно-правову базу загальноосвітньої школи та вимоги до сучасного вчителя, навчально-методичне забезпечення з предмета, застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Методична робота з педагогічними кадрами

Важливою   складовою кадрової політики в закладі є система роботи з підвищення професіоналізму педагогічних працівників.

Робота    з   педагогічними                     працівниками       щодо           підвищення                   професійної        майстерності здійснюється у відповідності з певною структурою:

-   індивідуальні, групові, колективні форми роботи;

-   курси, спецкурси підвищення кваліфікації педагогів;

-   участь у конкурсах професійної майстерності;

-   самоосвіта та атестація педагогів;

-   вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;

-          публікації власних розробок, статей.

У 2020/2021 навчальному році педагогічний колектив школи працював над реалізацією основної методичної проблеми «Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно-орієнтованого навчання».

Для реалізації єдиної методичної теми школи вчителями школи на високому професійному і організаційному рівні були проведені такі колективні та індивідуальні  форми роботи.

Педагогічний колектив має достатньо високий рівень професійної майстерності, вчителі прагнуть поділитися ефективним педагогічним досвідом, продемонструвати цікаві прийоми, форми роботи, вдале поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчання.

 

Аналіз стану викладання навчальних предметів

 

У 2020/2021 навчальному році складовими системи внутрішньошкільного контролю були:

1.  Контроль за рівнем засвоєння навчальних програм згідно з графіком.

Контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, виховання і розвитку здібностей учнів в процесі навчання згідно з планом роботи школи, впровадженням НУШ.

2.            Контроль за веденням документації класних журналів, особових справ, календарно- тематичних і виховних планів - згідно графіку .

3.  Контроль за відвідуванням учнями навчальних занять згідно з алгоритмом «Урок».

4.                   Контроль за якістю навчання учнів на освітніх е- платформах в умовах карантину.

 

Інформатизація НВП

Пріоритетними напрямками діяльності закладу освіти у 2020/2021 навчальному році провадження нових освітніх технологій.

Діловодство ведеться українською мовою із застосуванням технології електронної підготовки, друку та збереження документів. Працює електронна пошта. Форми статистичної звітності підготовлені програмними засобами. Ведеться база даних у програмному комплексі ІСУО. Активно використовується у повсякденній роботі локальна шкільна мережа.

В школі функціонують 2 комп’ютерних класи, 6 мультимедійних дошок,  кабінети та приміщення школи підключено до Всесвітньої мережі Інтернет. Але вік комп'ютерів бажає бути більш сучасним.

Процес впровадження ІКТ-технологій у навчально-виховний процес в цьому навчальному році значно активізувався. Більшість вчителів упродовж року провели ряд уроків з використанням інформаційних технологій. При підготовці та проведенні уроків, групових занять, підготовці учнів до різноманітних конкурсів педагоги використовували мережу Інтернет, власні презентації.

Виховна робота

Керуючись Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Стратегією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Концепцією національно-патріотичного виховання учнівської молоді та враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу у 2020-2021 навчальному році пріоритетними було забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. У зв'язку з цим виховна діяльність школи протягом навчального року була спрямована згідно напрямків: превентивне, морально-етичне, художньо-естетичне, громадянсько-патріотичне, трудове,  екологічне, фізичне виховання та пропаганда здорового способу життя.

Для їх реалізації   був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання та включають в себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.

           Виховна робота педагогічного колективу  ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» була підпорядкована проблемній темі  «Розвиток творчого потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності,виховання патріотизму, громадянських якостей особистості». Метою виховної роботи було формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, передача молодому поколінню багатства духовної культури нашого народу, своєрідності його світогляду, героїчної історії, формування у дітей розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в закладі в 2020-2021 навчальному році в працювало 12 класних керівників, педагоги-організатори, соціальний педагог та заступник директора з навчально-виховної роботи.            

У зв’язку з оголошенням карантинних обмежень в Україні  заклад працював з використанням форм дистанційного навчання. Каналом для співпраці залишився Фейсбук, шкільний сайт, а також набрали обертів раніше створені групи у Viber.

Виховна робота під час карантину проходила у формі  відеоуроків, віртуальних екскурсій, цікавих постів, інтернет-конкурсів. 

 В  ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» весь процес виховання спрямований на розвиток в учнів тих рис, які допоможуть реалізувати себе як частинку суспільства, як неповторну індивідуальність зі своїми запитами, планами самореалізації. Класні керівники працюють над створенням такого простору, в якому виховна система охоплює весь педагогічний процес: навчальні заняття, позаурочну діяльність учнів (позакласні виховні заходи, заняття в гуртках, тощо). Важливою метою цієї роботи є створення умов для розвитку та самореалізації особистості, залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі діагностики його нахилів та здібностей.

   У рамках  роботи проведено чотири засідання  методичного об'єднання класних керівників.

 На першому засіданні (15.09.2020р.)  зроблено аналіз виховної роботи за попередній навчальний рік, ознайомлено з програмою виховання дітей та учнівської молоді в Україні, сплановано основні виховні заходи, проведено обмін досвідом щодо формування успішної особистості.

Проведено два семінари-практикуми:

- 13.11.2020р. - семінар –практикум «Сучасні інноваційні технології національно-патріотичного виховання»    (класний  керівник 5класу  Титар Н.Б..);

- 27.05.2021р. – «Формування загальнолюдських цінностей в духовному розвитку особистості» (класний керівник 9кл. Яремко О.В.).

 На четвертому  засіданні (27.05.2021) –проаналізовано роботу методичного об'єднання за 2020-2021 навчальний рік.

Велика увага  приділялася  класними керівниками патріотичному вихованню. Чільне місце в школі та класах займає обладнаний куточок державної символіки. У системі позакласної виховної роботи зі школярами передбачено заходи з використанням державної символіки, розкриттям її змісту, історії виникнення та сучасного тлумачення.

З метою вшанування мужності  та героїзму захисників незалежності, суверенітету і територіальної цілісності України, військових традицій Українського народу, з нагоди відзначення в Україні Дня захисника України, сприяння подальшому зміцненню патріотичного духу в суспільстві в ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області»  проведено наступні заходи: «Кроки до незалежності» (Макар Л.Я.), флешмоб до Міжнародного Дня миру (Вінярчик Х.І.), «Козацькі забави»(Балабух Р.В), «Визволення України від нацистських загарбників»(Панчишин М.І.),усний журнал «День державності на західноукраїнських землях»(Курант М.Є.), «Крути» (Панчишин М.І.), уроки памꞌяті свіча Голокосту не згасне»(кл.кер 5-11кл.), Віртуальна мандрівка Україною»(Вінярчик Х.І.)  конкурс малюнків «Сучасний захисник Вітчизни очима дітей» (2-4 кл.), виховні години  «Символи України» (1-4кл.),  «Служба в збройних силах – почесний обов’язок» (кл.кер 7 кл.), проведення тематичних уроків історії, «Захисту Вітчизни» (5-11 кл.).

З  метою гідного вшанування пам'яті жертв вчиненого комуністичним тоталітарним режимом геноциду Українського народу – Голодомору 1932-1933 років, голодоморів 1921-1922, 1046-1947 років в Україні  з 23.11.2020  року по 27.11.2020 року пройшов Тиждень пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. В 5-11 класах пройшла єдина класна година на тему: «Голодомор 1932-1933р.р.», на якій діти розповіли про важливість та цінність хліба в житті кожної людини. В бібліотеці  до Дня пам`яті жертв голодомору та репресій на Україні була оформлена виставка матеріалів про голодомор, організовано перегляд документальних  відео - та фотоматеріалів про життя українського народу у 1932-1933 роках.  27 листопада відбулася тематична лінійка «Хай не згасає памяті свіча».  

  Учнівський колектив закладу вшанував пам'ять полеглих Героїв Небесної Сотні. Були проведені години пам’яті, урокі мужності «Революція гідності: ідеали демократії, європейське майбутнє України», флеш-моб «Небесна Сотня –ангели, які тримають українське небо». Було організовано перегляд  відеороликів про події на Майдані під час Революції гідності.

Багато заходів було проведено з метою формування національної свідомості та виховання патріотизму у школярів. Так,  до Дня Соборності України пройшли виховні години «За Україну, за славу, за волю», тематичні уроки «Україна – соборна країна», до Дня памꞌяті героїв Крут «Слава героїв Крут»,  «Депортація кримськотатарського народу».

Відповідно до  плану  виховної   роботи ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області»  у вересні проводився місячник  «Увага! Діти – на дорозі!». Проведені заходи були  направлені на виховання культури поведінки на дорозі, у громадському транспорті та на закріплення правил дорожнього руху. У перші дні навчання було проведено Єдині уроки Правил дорожнього руху, були обговорені та складені безпечні маршрути «Дім-школа», «Школа -дім». Класними керівниками  були проведені інструктажі по безпечному способу життя,  інструктажі з правил вуличного руху, правил користування велосипедом, з правил поведінки на зупинці, посадки та поводження у громадському транспорті з обов’язковим занесенням у класний журнал.  З 17 по 21 травня  2021 пройшов Тиждень безпеки дорожнього руху. Впродовж тижня класними керівниками були проведені тематичні години спілкування «Дорога до школи та додому», «Життя- найдорожчий скарб». 21 травня 2021р. проведено єдиний національний урок «Будь помітним на дорозі».

Протягом 2020-2021 н.р. постійно велась робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди, інструктажі, лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при виявленні вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання долікарської допомоги, Тижні безпеки дорожнього руху.

В навчальному закладі. здійснювалась просвітницька робота щодо правового виховання. У рамках Тижня правового  виховання пройшли інформаційні хвилинки, присвячені «Конвенції прав дитини», на яких учні  ознайомились із основними Положеннями Конвенції прав дитини, правилами здобувачем освіти нашого закладу. Соціальним педагогом  Лабойко С.М. проведено зустріч із дітьми групи ризику, спрямована на попередження соціально небажаних вчинків підлітка. З учнями школи проведено профілактичні бесіди з метою попередження викрадення дітей, правила поведінки з незнайомими людьми. В рамках Всеукраїнського тижня правознавства проведені такі  заходи: конкурс малюнків «Що ми знаємо про свої права» ( 1 -4класи), Всеукраїнський урок «Права людини», виховна година у 5-11 класах «Прогулювання  уроків – перший  крок до правопорушень», книжкова виставка у бібліотеці «Права людини в Україні», анкетування учнів школи з метою виявлення рівня обізнаності в сфері правових знань учнів та сформованості правової культури всіх учасників.

Протягом навчального року та згідно виховного плану в школі проводились заходи інформаційного, виховного та профілактичного  характеру:  година спілкування «Розум проти залежності», бесіда «Алкоголізм та наркоманія – біда цілого суспільства», лекція «Наркоманія – дорога до СНІДу, дорога в нікуди», тренінг «Життя яскраве без тютюну, алкоголю та наркотиків».

З метою забезпечення і реалізації прав дітей на охорону здоров’я, соціальний захист та всебічний розвиток у  ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» систематично проводяться заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я: проводяться профілактично-роз’яснювальна робота серед працівників закладу, стосовно заборони куріння тютюнових виробів на території та в приміщеннях закладу.

В закладі  проводяться заходи щодо профілактики правопорушень серед учнівської молоді у вигляді годин спілкування на теми: «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»(9-11 кл.), «Ти і закон»(7-8 кл.), «Знай свої права, виконуй свої обов’язки»(5-6 кл.), «Країна Законія» (1-4 кл.).

Соціальним педагогом школи, Лабойко  постійно проводяться  тематичні заходи: «Стоп булінг», «Хто відповідальний за вчинення булінгу?», «Злочин і кара», «Людина не для продажу», «Види відповідальності неповнолітніх», «Наслідки протиправних дій», «Негативний вплив шкідливих звичок» тощо. Класними керівниками щомісячно проводяться класні години, бесіди щодо профілактики булінгу. Ведеться  індивідуальна робота з дітьми, що перебувають на внутрішньошкільньому обліку та належать до «групи ризику»: щоденники спостережень, індивідуальні карти,  закріплено за цими учнями наставників.           

 В закладі створено Раду профілактики правопорушень, в склад якої входять: члени адміністрації школи, педагог-організатор, вчитель права, психолог, соціальний педагог, член шкільного самоврядування. Щомісячно проводяться засідання РПП, на яких розглядаються проблемні питання в даній сфері, заслуховуються звіти вчителів – наставників, класних керівників, викликаються учні, що мають прояви девіантної поведінки. Також виносяться спільні рішення щодо заходів профілактичної роботи, превенції шкідливих звичок. Щоденно проводиться контроль за відвідуванням навчальних  занять школярами. З’ясовуються  причини пропусків, в терміновому порядку вживаються заходи щодо залучення до навчання тих дітей, що пропускають уроки без поважних причин.    Проводилися бесіди  з дільничим інспектором  Лінчак Наталією , лейтенантом ювенальної поліції  Писко Ю.Б. Доповідачі ознайомили  учнів з правами та обовꞌязками учнів та батьків, відповідальністю неповнолітніх.

З метою подолання проблеми насильства в родині, профілактики жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми, формування толерантного ставлення до людей, що живуть з ВІЛ, забезпечення рівних прав жінок і чоловіків, підвищення правової культури підростаючого покоління, в закладі було проведено ряд заходів до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».   Класні керівники провели ряд годин спілкування, круглі столи з метою профілактики насильства в родині та учнівському середовищі:«Ми - за щастя в родині» , «Види насильства. Насильство серед підлітків», годину спілкування з елементами тренінгу «Насильство – сміття, яке треба виносити з дому».

З 17 по 21 лютого 2020р пройшов тиждень Безпечного Інтернету. Відповідно до затвердженого плану заходів  в освітніх цілях щодо посиленого  використання  глобальної мережі  соціальним педагогом Лабойко С.М.проведено виховні години «Безпечний інтернет», «Можливості Інтернету».

14 травня, в переддень Міжнародного дня сім’ї, небуденна подія зібрала дев’ятикласників, батьків, вчителів ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ст.» на родинне свято “Від усієї душі”. (9 кл.)

Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.

            Метою трудового виховання є формування в учнів  готовності до свідомого професійного самовизначення та морально-психологічна підготовка до майбутньої професійної діяльності. Класними керівниками проводяться з цього питання виховні години:  «Твої шляхи», «Вибір професії – відповідальна справа випускника», «Що я знаю про професію, яка мене цікавить. В  школі  систематично здійснюється профорієнтаційна робота з учнівською молоддю. Так, соціальним педагогом проводилися наступні заходи: учнівський лекторій, на якому випускники ознайомилися  з умовами вступу до навчальних закладів.

Основні заходи, які спрямовані на реалізацію завдань ціннісного ставлення до мистецтва: свято Першого дзвоника, День Учителя, спортивні змагання до Дня збройних сил України, День Святого Миколая, (5 клас) художньо-поетична майстерня «Барви осені» (6 клас), «Щедрість рідної землі»(7 кл.),  «А що таке щастя» (8 кл.), до 150 річчя від дня народження Л.Українки(10-Акл.), «Коса –дівоча краса» (10-Бкл.) , свято Вишиванки.

Учні  прийняли участь у творчому марафоні «Ходить снігом коляда у віконце загляда"».

В закладі  працюють  гуртки: вокальний, хореогафічний, драматичний, «Квілінг». Гуртковою роботою охоплено 47 % вихованців, що на 3 % більше, ніж у минулому році.  Результати своєї діяльності гуртківці представляли під час предметних тижнів, брали участь у культурно-масових та суспільно-корисних заходах, які проходили в школі та районі.

Учні закладу брали активну участь у конкурсах: «Соборність очима дітей»(І та ІІ місце), «І слово,і пісня , матусю, тобі»(ІІ та ІІІ місце),Всеукраїнська акція-флешмоб "Різдвяні канікули"- Композиція "Різдвяна свічка", онлайн- конкурс педагогічних працівників «Великодня гаївочка».

   Одним із головних компонентів роботи школи є робота учнівського самоврядування.         Метою самоврядування є формування  в учнях почуття господаря школи, класу, активної життєвої позиції, вміння співпрацювати на принципах партнерства. Залучати до громадської діяльності, стимулювати їх творчу ініціативу, розвивати організаторські здібності. Це спільна колективна творча справа, яка об’єднує навколо себе максимальну кількість учасників, дає можливість кожному спробувати свої сили, розкрити здібності , можливості та талант.  

          Структура учнівського самоврядування в включає в себе  центр «Порядок», центр «Здоровꞌя», центр «Відпочинок», центр «Милосердя». Відповідно до статуту учнівського самоврядування у  у  вересні 2020р.  було проведено вибори  президента учнівської організації «Лідер». Президентом учнівського самоврядування обрано Платко І. Засідання  учнівського самоврядування проводилося один раз на місяць.

         До складу центрів входять представники від кожного класу. Голову кожного центру теж обирають самі учні. За кожним центром закріплений педагог-організатор, який надає учням методичну і практичну допомогу, навчає планувати, організовувати та аналізувати роботу центру.  Робота учнівського самоврядування організована так, що кожна дитина має доручення (постійні й тимчасові), які допомагають їй почуватися активним членом учнівського колективу, до думки якого прислухаються й від узгодженої роботи якого багато що залежить. Кожний шкільний центр має свої обов’язки і завдання.

Проведені  тематичні лінійки (День захисника Вітчизни; День пам’яті жертв Голодомору), акції ( благодійній акції «Милосердя», участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку» до дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, участь у акції «16 днів проти насильства»).

До Міжнародного дня захисту дітей у м. Мостиська зібралися лідери учнівського самоврядування закладів загальної середньої освіти Мостиської ОТГ. Гінчицька Ірина- заступник  президента  учнівського самоврядування взяла участь у проєкті "Вишиванка-генетичний код нації".

Усю виховну роботу  педагогічний колектив спрямовував на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році.

Виконання законодавства України з питань соціального захисту дітей пільгових категорій

У школі систематизована робота з соціального захисту неповнолітніх. На початку навчального року проведено соціальний моніторинг, за результатами якого було складено соціальні паспорти класів та школи, в яких вносились необхідні зміни протягом року.

За даними моніторингу станом на 01.06.2021 року на шкільному обліку перебуває: позбавлених батьківського піклування 6, дітей-напівсиріт 7, дітей-інвалідів– 1, дітей, , багатодітних сімей – 22, діти військовослужбовців, що перебувають або перебували у АТО та ООС 8.

Охорона праці - протягом року проводилась цілеспрямована робота з питань реалізації державної політики в галузі охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії

З метою створення безпечних умов роботи й охорони праці на початок 2020/2021 навчального року були оформлені всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, паспорт санітарно-технічного стану школи.

У всіх навчальних кабінетах створено належні (з позиції безпеки) умови праці та навчання. Наявні тематичні куточки, які містять інформацію про норми охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У школі є всі необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів із питань охорони праці працівників та учнів школи, які ведуться відповідно до нормативних вимог.

Протягом 2020/2021 навчального року було   2 нещасних випадки   травматизму серед учнів школи .

 

 

 

 

 

Матеріально-технічне забезпечення НВП

Протягом останніх років приділяється багато уваги створенню сприятливих санітарно- гігієнічних умов навчання і праці. Силами адміністрації, педагогів, робітників адміністративно- господарчої частини, батьків та учнів приміщення та територія школи підтримується на належному санітарно-гігієнічному рівні, відрізняється чистотою та охайністю. У приміщенні школи проведено косметичний ремонт навчальних кабінетів.

Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів, майстерні, спортзалу, спортмайданчика, що функціонують у закладі, є належними.

Девять  навчальних кабінетів обладнано мультимедійною технікою (кабінети фізики, хімії, біології, географії, англійської  мови, математики, початкові класи). Всі мають підключення до мережі інтернет.

Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньої, методичною та довідковою літературою, згідно норм, забезпеченість підручниками 98%.

Стан території: квітники, огорожі, спортивний майданчик перебувають у задовільному стані.

Вчасно складено план проведення поточного ремонту, до виконання якого ми приступили в зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання, з травня місяця.

Огляд технічного стану будівель і споруд проведено. Технічні засоби навчання експлуатуються і зберігаються

Заняття фізичної культури проводяться в  спортивній залі  та на спортивному майданчику зі спортивним обладнанням. Забезпечення спортивним інвентарем недостатнє.

Їдальня обладнана необхідним устаткуванням. Обідня зала розрахована на 70  посадочних місць. На початок навчального року була оснащена новим приладдям для кухні(згідно проекту).

Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі її кошторису.

 

Завдяки фінансовій підтримці батьків проведено ремонти у класних приміщеннях..

 

 

 

Підсумки діяльності школи за минулий навчальний рік. Питання, що були вирішені

Освітня система школи протягом 2020/2021 навчального року продемонструвала свою працездатність. Результати роботи навчального закладу в цілому відповідають потребам соціуму та вимогам держави.

Результат діяльності на достатньому рівні. Аналіз результатів за минулий навчальний рік продемонстрував наступне:

-          адміністрація корегує наступні дії щодо досягнення поставленої мети на підставі аналізу проміжних результатів;

-          діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення освітнього процесу та підвищення його ефективності, тому( як висновок) освітній процес має тенденцію до розвитку;

-          у школі прийнято колективне обговорення отриманих результатів, колективний творчий  пошук вирішення конкретних завдань;

-     заклад підтримує та зміцнює свій позитивний імідж;

-          створюються умови  для   врахування й    розвитку  навчально-пізнавальних     і  профорієнтаційних інтересів, здібностей, потреб здобувачів освіти;

-          значно покращилась ресурсна база (матеріально-технічна база, інформаційно-методичне забезпечення);

-          методична робота сприяє модернізації змісту освітнього процесу, втіленню педагогічних інноваційних технологій;

-   створено сприятливий партнерський психолого-педагогічний клімат в педагогічному колективі.

Основні завдання для реалізації проблеми школи

1.      Забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до умов швидкоплинного світу, вимог суспільства, запитів особистості, потреб держави та села, рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами.

2.      Вжиття заходів для приведення мережі школи у відповідність до сучасних викликів суспільства, чинного законодавства України.

3.      Забезпечення якісного методичного супроводу впровадження Нового Державного стандарту початкової освіти (НУШ), оперативна допомога вчителям у підвищенні якості всіх видів освітньої діяльності.

4.      Забезпечення підвищення якості освіти на основі сучасного науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу.

5.      Оновлення та впровадження підходів до диференціації навчання, посилення професійної орієнтації та допрофільної підготовки, забезпечення профільного навчання, створення умов для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів та індивідуальних освітніх маршрутів за навчальними предметами відповідно до їх особистісних потреб, інтересів і здібностей.

6.      Спрямування роботи на подальшу ефективну підготовку випускників до зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання.

7.      Продовження роботи по створенню належних умов для навчання та виховання дітей, створенню здоров’язберігаючого середовища у школі.

8.      Спрямування роботи на якісне оволодіння педагогічними працівниками методикою та технологіями онлайн- освіти, інноваційними методиками навчання та виховання.

9.      Забезпечення оптимального охоплення навчанням дітей шкільного віку.

10.  Формування готовності та розвитку мотивації педагогів до інноваційної діяльності в умовах реальної та онлайн-освіти, реалізації завдань освітньої реформи.

11.  Реалізація державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

12.  Впровадження сучасних інтерактивних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини. Створення умов для педагогів-початківців з метою адаптації до навчально-виховного процесу.

13.  Зміцнення матеріально-технічної бази закладу.

 

Впевнена, що ці завдання під силу виконати колективу нашого закладу .

 

ВИТЯГ З  П Р О Т О К О ЛУ

звітування керівника ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львіської області»

перед педагогічним колективом та громадськістю

 

від 10.06.2021  р

 

 Голова зборів – Курант О.Р.

Секретар – Макар Л.Я.

 

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1. Звіт керівника  ОЗ «Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львіської області» 2020-2021 н.р. перед трудовим колективом та громадськістю.

Доповідає  керівник  закладу Панчишин Г.Й.

2. Обрання лічильної комісії зборів.

Голова зборів Курант О.Р.

3. Про голосування щодо оцінки роботи  за 2020-2021 н.р.

Голова лічильної комісії

 

 

Присутні:  члени батьківського комітету, ради школи та педагогічного колективу  (42 особи)

 

 СЛУХАЛИ:

 

 Звіт керівника закладу Галини Йосифівни за 2020-2021 н.р. перед трудовим колективом та громадськістю.

Галина Йосифівна    відзначила, що робота керівника  і колективу нероздільні і в чомусь керівник  направляє колектив, а ще частіше саме колектив змушує керівника  робити ті чи інші дії. Тому доповідаючи про свою роботу керівник  весь час опиралась на роботу колективу.

Педагогічний колектив школи в поточному навчальному році проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема пов’язаними з реформою освіти: Законом України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», концептуальними засадами Нової української школи, новим Державним стандартом початкової освіти, власною Концепцією та Програмою розвитку навчального закладу, перспективним та річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення освітнього  процесу та його результативність.

Працівники школи - це команда, яка  злагоджено працює для досягнення успіху.

Керівник педагогічної команди школи - керівник - забезпечує кооперацію зусиль учителів та батьків і відповідає за результати колективної роботи всієї команди. Головним завданням керівника є захист прав і інтересів дітей. Головною метою роботи педагогічної родини є досягнення такого рівня розвитку і навченості дитини, який відповідатиме її індивідуальним можливостям.

Основна мета моєї діяльності, як керівника, у 2020/2021 н.р.:

·         Створення умов для навчання учнів школи, забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної,  початкової та базової   загальної середньої освіти в умовах навчально-виховного комплексу;

·         Вдосконалення педагогічної системи школи відповідно до запитів батьків та учнів;

·         Забезпечення функціонування та розвитку школи , підвищення якості освіти та ефективності виховання і розвитку учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи,  Дуже хочеться створити такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Керівник  школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва.

Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей - шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом.    

  У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, звісно  відповідної  їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.Також, доповідач подякувала усьому колективу за розуміння та підтримку в усіх починаннях, батькам – за активну співпрацю, матеріальну та моральну підтримку. Керівник  наголосила, що лише спільною, злагодженою роботою можна досягнути продуктивної праці і хорошого результату.

ВИСТУПИЛИ:

1.     Кірш Л.М– староста села. Вона відмітила роботу директора з питань зміцнення мікроклімату в колективі. Робота  Галини Йосифівни  спрямована на покращення матеріально-технічної бази закладу, постійно проявляється турбота про кожного працівника. Такі якості характеру як принциповість, виваженість, наполегливість дають можливість втілювати нові ідеї в освітній процес. Оцінила роботу директора школи задовільно.

2.     Наконечна Є.О. – вчитель географії. Сказала, що керівник  у своїй роботі дотримується вимог охорони дитинства, охорони праці та безпеки життєдіяльності, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, займає активну життєву позицію. Велику увагу приділяє дітям пільгових категорій. Керівник  вимагає дотримання правопорядку неповнолітніми та контролює проведення профілактичних заходів щодо попередження правопорушень з їх боку. Вважає правильну оцінку роботи директора школи за 2020-2021 н.р. задовільною.

3.     Думяк Я.Я. – голова  батьківського комітету , яка   відмітила  значну роль керівника у вихованні гуманних та добрих громадян, високо освідченої особистості із позитивними рисами характеру через різноманітні конкурси, бесіди, виховні години, екскурсії. Співпрацює з громадськими організаціями, залучає батьківську громадськість навчального закладу до управління його діяльністю. Підтримала  пропозицію – роботу керівника вважати задовільною.

4.     Головащенко Т.В. – завгосп школи  Відмітив, що протягом навчального року керівник закладу Панчишин Г.Й.  зосередила свою роботу на ремонті школи, підготовці класних кімнат, приміщень майстерні. Протягом 2020-2021  н.р. значно покращився благоустрій територій закладу. Роботу керівника  оцінено задовільно.

 

СЛУХАЛИ:

Голову зборів Курант О.Р., яка запропонувала для   ухвалення рішення нинішніх зборів обрати лічильну комісію у кількості 3 осіб.: Титар Н.Б. Пацулу О.М., Крук О.І

УХВАЛИЛИ:

1.Обрати лічильну комісію у кількості 3 осіб.

2.Обрати лічильну комісію у такому складі : Титар Н.Б. Пацулу О.М., Крук О.І

 

СЛУХАЛИ:

        Голову звітних зборів КурантО.Р. , яка запропонувала прийняти участь у  голосуванні, в ході якого оцінити задовільність чи незадовільність діяльності керівника школи панчишин Г.Й.. упродовж 2020-2021 навчального року.  

        Титар Н.Б. голову лічильної комісії, яка  ознайомила  присутніх  з  результатами   голосування.

Результати  т  голосування:

«Задовільно» - 42 голоси (одноголосно)

 

УХВАЛИЛИ:

        1.Визнати за результатами голосування роботу керівника закладу Панчишин Г.Й.  задовільною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар