понеділок

Найвище завдання будь-якої творчості –
знайти незвичайне в звичайному
і звичайне в фантастичному
Д. Дідро
     11 грудня 2019р. на базі ОЗ « Крукеницький ЗЗСО І – ІІІ ст.» ( директор - Панчишин Г.Й.) відбулося засідання МО вчителів української мови та літератури на тему « Забезпечення розвитку здібностей і таланту обдарованих учнів у позакласній роботі  з української мови та літератури».
1. Було проведено відкритий показовий захід, присвячений творчості                 Б.-І. Антонича  « Зелена елегія Антонича» ( Федишин Г.Б.) , метою якого було:
- вшанувати пам’ять (110 років від дня народження) видатного художника слова, патріота України – Б.-І. Антонича;
- виховувати  любов до рідної мови, скарбів поетичного слова;
- формувати  культуру мовлення через красу й багатство рідної мови;
- поширювати  творчість  обдарованих людей рідного краю.
     Зі вступним словом виступила вчитель української мови та літератури Федишин Г.Б., яка запросила усіх присутніх  у царство мудрого й красивого, правдивого й цінного, сильного й ласкавого, доброго й щирого слова. Педагог зазначила, що постать Б.-І. Антонича, нехтувана протягом довгого часу,
набуває все більшого значення в умовах української державності й свободи. Безперечно, це один з українських геніїв ХХ ст. Його метафори ведуть до усвідомлення духовного, вищого й незбагненного начала в людині.
     Ведучі дійства ( Василь Зарічний та Діана Рожик ) занурили  усіх в історію життя і творчості поета.  Читці не просто декламували поезію, а на мить стали цими квітами, цією живою природою, яку Антонич зобразив так тонко у своїх віршах.  Гості слухали  пісні на слова Б.-І. Антонича у виконанні дівчат та переглядали відеоролики  пісень на слова автора у виконанні сучасних артистів.
    Поет відійшов, поселився у своєму домі «за третьою зорею», але залишилися на землі його твори, яким судилося жити довше, ніж їхньому авторові…
2. Вчитель української мови та літератури  Шквірко Л. А. виступила  з  відеопроектом    « Використання ІКТ в процесі розвитку творчих здібностей учнів».
     Використання ІКТ у навчально-виховному процесі  дозволяє змінити роль учителя (виступає як дизайнер уроку, фасилітатор, менеджер), що в свою чергу створює умови для активної творчої діяльності учня, а  комп’ютер   при цьому  – це навчальний інструмент, засіб організації навчання, джерело інформації та банк довготривалого її збереження.

    Основне завдання вчителя, який використовує ІКТ, – навчити дітей добувати інформацію і її аналізувати, розвивати вміння робити це швидко й ефективно, що формує навички, які  знадобиться їм у житті, незалежно від обраної професії. Використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій  дозволяє поглиблено усвідомлювати та засвоювати учням навчальний матеріал. Це створює сприятливі умови для формування в дитини здатності сприймати предмети та явища різнобічно, системно, емоційно.







Немає коментарів:

Дописати коментар