понеділок


Українська родина
Сім'я , родина в кожного хай буде,
в ній стільки щастя, мудрості й тепла!
Живіть щасливо на землі цій, люди, 
й щоб доля ваша світлою була!
07.02.20р. в ОЗ "Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ст." у 3 кл. (кл.кер. Пацула О.М.) проведено виховний захід "Українська родина". На святі були присутні родини учнів, котрим вони говорили слова вдячності за любов і ласку, підтримку і щасливе дитинство. У залі лунали вірші, пісні про родину. У сценці "І знову двійка" учні показали свої артистичні здібності. Особливо, мелодійно і душевно звучали пісні: " Розкажи мені,мамо" у виконанні Колодій І.Р. і її синочка Павла і "Батькам" , яку виконали сестри Вікторія і Анастасія Мельничок. До сліз зворушливим був танець із матусями. 
Із батьками і бабусями було проведено цікаві конкурси: "Знайди свою дитину", "Тато, мама і я - щаслива сім'я", "Чи добре ви знаєте свою дитину?", "Моя бабуся - найкраща". Завершилося свято танцем у родинному колі під пісню "Українська родина" і частуваннями святковим короваєм. 







Немає коментарів:

Дописати коментар