понеділок

 11 жовтня в ОЗ “Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області” (керівник Панчишин Г.Й.) педагогічний колектив та здобувачі освіти долучились до відзначення Всесвітнього дня психічного здоров'я, який відзначається 10 жовтня (з 1992 року) за ініціативою Всесвітньої федерації психічного здоров’я. Мета усіх дійств – запобігання поширенню депресивних розладів, шизофренії, наркотичної залежності, епілепсії, розумової відсталості тощо. А тому темою цього дня стало гасло «Позитивне мислення – основа відмінного психічного здоров’я».

Позитиний настрій – найголовніше в житті. Саме оптимізм не дозволяє впасти в депресію, нервувати через дрібниці, які руйнують імунітет, впливають на внутрішні відчуття, від яких залежить здоров’я.
Для створення позитивного тонусу на початку робочого дня педагогам було запропоновано стати учасниками психологічної лотереї “Скринька гарного настрою”.
Практичним психологом Голуб О.В. в 11-А класі було проведено бесіду “Психічне здоров'я та емоційна рівновага учнів”, присвячену проблемам підтримки психічного здоров’я та рівноваги здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання. Тематика дискусії охоплювала загальні симптоми погіршення емоційного здоров’я учнів, причини появи депресивних синдромів у підлітковому та дорослому віці, шляхи відновлення психічної рівноваги. Учні ділилися власним досвідом та секретами подолання психологічних перешкод як у навчанні, так і особистому житті. Також учнями було переглянуто презентацію на тему “Збереження психічного здоров'я учнів”. День психічного здоров'я залишив по собі гарні враження, дав змогу дітям відкрити для себе нові способи протидії стресу та депресії, рецепти покращення настрою та встановлення дружніх стосунків з однолітками.

Немає коментарів:

Дописати коментар